poniedziałek, 6 lutego 2012

 "Jestem (tylko?) matką" - spotkanie z Adeliną Abdel-Aziz -coachem i położną

Kiedy: 09.02.2012, czwartek 16:30
Gdzie: Bella Vita, Rynek Kościuszki 22 (pierwsze piętro)

Zapraszamy na spotkanie pt. "Jestem (tylko?) matką", podczas którego postaramy się porozmawiać o następujących kwestiach:
- jak postrzegam siebie od kiedy zostałam mamą?
- Czy zatraciłam się w macierzyństwie ? Czy jestem już tylko mamą? Czy pamiętam o swoich potrzebach, o tym, że jestem również kobietą, żoną, pracownikiem, przyjaciółką, dziewczyną?
- Czy miewam wyrzuty sumienia, kiedy chcę zaspokoić własne potrzeby kosztem spędzenia czasu z dzieckiem? Czy mam czas tylko dla siebie?
- Czy inni widzą we mnie już tylko matkę? Czy jestem wciąż dobrą znajomą/przyjaciółką, z którą można pogadać nie tylko o zupach,kupach i pieluchach?:)
+ to wszystko, co nasunie nam się po drodze :)

Gościć będziemy panią Adelinę Abdel-Aziz - coacha i położną, która poprowadzi
spotkanie i dopilnuje, aby temat nie wymknął nam się spod kontroli :)

Adelina Abdel-Aziz – certyfikowany coach Szkoły Profesjonalnego Coachingu w Krakowie i magister położnictwa Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Na co dzień zajmuje się coachingiem oraz kontrolą i nadzorem działalności leczniczej w województwie podlaskim. W życiu prywatnym pasjonuje się wizażem i tańcem brzucha. (www.coaching-bialystok.pl)

Zapraszamy serdecznie mamy z maluchami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz