wtorek, 26 czerwca 2012

HULA - taniec hawajski - spotkanie z Magdą Samojlik


Kiedy: 30.06, sobota, 10:00
Gdzie: Park Zwierzyniecki, trawa, za placem z pomnikiem w prawo - między zoo a lodowiskiem :)

Magdalena Samojlik KA LEO KANI o sobie:

Uczę się hawajskiej pracy z ciałem od 2005 r. Pierwszych kroków nauczyła mnie Wiola, moja bratowa i przyjaciółka. Następnie wiedzę na temat hula, lomi i huny zgłębiałam u Małgosi Szokalskiej. Wkrótce później poznałam na warsztatach lomi Susan i udałam się na kursy hula do Kumu Kawaikapuokalani podczas moich dwóch podróży na Hawaje w 2008 i 2010r.
Moi hawajscy nauczyciele ukazali mi Hawaje jako pełne mocy i magii, najpiękniejsze miejsce na Ziemi. Przywiozłam to piękno w mym sercu do Białegostoku i staram się tworzyć tu „małe Hawaje”. Hawaje są ogromną częścią mojego życia, to moja pasja, którą dzielę się na co dzień. Uczę hula, masuję lomi, organizuję otwarte spotkania, by ludzie mogli dowiedzieć się więcej na temat kultury hawajskiej. Jestem założycielką kilku zesołów tanecznych a w wolnych chwilach własnoręcznie wykonuję hawajskie bębny i flety nosowe.
W Polsce ukończyłam kursy I – IV stopnia (praktykant i instruktor) i w marcu 2008 r. na Hawajach, po ukończeniu kursu V stopnia otrzymałam tytuł KINO MANA TEACHER TRAINING which includes Lomi Lomi Nui, Huna, Hula and Kahi Loa.
Dla mnie bycie nauczycielem oznacza dawanie pozytywnych wzorców i bezgraniczne dzielenie się hawajską wiedzą o miłości.



program:

- kim jestem i co to jest hula

- pokaz tanca hawajskiego hula

- przedstawienie tresci tańca (taniec bedzie dotyczył hawajskiej bogini ognia i wulkanu Pele)

- nauka podstawowych kroków

- nauka tańca


Przybywajcie z maluchami, kocami, przekąskami :) Pogoda na pewno będzie słoneczna i miła - musi być!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz